lite om mig själv

Hade tänkt att berätta lite om mig själv, vilket jag inte gjorde från början :')

Som ni kanske har förstått så heter jag Meriam och är 15 år.
Jag är från både Marocko&Sverige. Jag bor med mina föräldrar och tre  äldre ''halvbröder''.
Mindre än ett år kvar tills jag börjar på gymnasium. Har ingen aning om vilket program som jag ska in på,men tror det blir naturvetenskap. Favoritämnet är såklart matte, men också no&engelska.
Kärleken är inte något för mig, jag klarar mig mycket bättre utan.
Självklart så spelar jag fotboll, en mycket stor del av mitt liv.
Började spela när jag va sju år. Barcelona är världens bästa fotbollsklubb
Jag är långt ifrån perfekt. Jag har rökt, men insåg senare
att det var fel. Jag har ljugit för mina föräldrar, jag piercade mig på tungan&naveln i smyg förra året.
jag har gjort saker som jag verkligen ångrar.
Och om jag fick chansen så skulle jag spola tillbaka tiden, och aldrig gjort det jag gjorde.
Jag har blivit sårad mer än en gång. Jag har gråtit över personer som inte var värda mina tårar.
En gång så visste jag inte ens vem jag va., jag ville inte vara kvar här längre. Jag har underbaravänner,som jag skulle kunna gör allt för. Jag är alltid glad, spelar ingen roll hur jag mår. Jag har alltid ett leende på läpparna. Det värsta jag vet är när någon ljuger.
och tillsist, jag älskar min religon : Islam



Love / M

Kommentarer
Postat av: Dani

maashallah vilken bild.

2008-10-30 @ 14:10:05
Postat av: mohamed

håller med dani,

2008-10-30 @ 17:54:38
Postat av: Sabina

va häftig bild, det står ju Allah :o :)

2008-10-31 @ 12:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0