keffdag

En keff dag, har inte gjort en enda sak idag.
Har bara legat i sängen och latat mig. De början bli kallt, jag får inte någon lust att vara ute då
Pratade med  Diana alldeles nyss, för den 8:e gången idag.
Hon har försökt få ut mig, fast jag har vägrat. 
Men bara för att det är diana som vill ut med mig, så går jag väl ut.
hahah gissa vad hon vill att vi gör ? Jo, ut och spela fotboll ?! Jag förstår verkligen inte
hur hon orkar. Jag orkar inte ens gå upp från sängen, höhö :)  
 

menmen, nu måste gå upp och byta om innan diana kommer,
men jag skriver senare.



bästa <3'
                                                     bäst <3

Love / M

Kommentarer
Postat av: diana

'' men bara för att det är diana ''

naaaaaaaaaaaaaaaaaw, x)

2008-10-29 @ 17:48:31
Postat av: diana

naaaaaw, bara för mig (=

2008-10-29 @ 17:49:41
Postat av: Meriam

var du tvungen att skriva typ samma sak två gånger :p ?

2008-10-29 @ 22:20:08
URL: http://meriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0